فالوده یزدی کرج/امیریزدی

شیرینی های یزد مانند باقلوا، قطاب، پشمک، کیک یزدی، سوهان، نان برنجی و نارگیلی، انواع لوز بیدمشک، نارگیلی، پسته ای و ... به عنوان اصلی ترین سوغات شهر یزد مورد توجه همگان است. حتی کسانی که تا کنون به یزد سفری نداشته اند، تجربه تناول کردن این شیرینی ها را به نوعی داشته اند. اما دسترسی داشتن به بهترین شیرینی یزدی که تازه باشد مستلزم سفر به شهر زیبا و تاریخی یزد است. اما ما با راه اندازی این سایت قصد داریم شیرینی  یزدی را در کوتاه ترین زمان ممکن از شیرینی تازه و تولید روز و در بسته بندی شکیل و محکم تهیه کرده و به دست شما در اقصی نقاط ایران برسانیم.


مهمترین ویژگی این فروشگاه ، خدمات پس از فروش با کیفیت و پاسخگویی سریع به مشتریان است. از طرفی شیوه پرداخت آسان به طریق کارت به کارت همچنین شیوه ارسال پستی (عادی و پیشتاز) شما را در خرید این محصولات آسوده خاطر می کند.


اگر شما از آن دسته از مشتریان هستید که قصد خرید با حجم بالا (عمده) را دارید بهتر است از طریق شماره تلفن مدیر سایت (09121613139  آقای دهقان) و  سفارش خود را اعلام نمایید تا برای ارسال محموله با شما هماهنگی لازم صورت گیرد. این روش می تواند در کاهش هزینه تمام شده محصولات برای شما موثر باشد زیرا از روش حمل از طریق باربری اقدام خواهد شد.